99 hemlisar om mig :P


Fullständigt namn? - Emma Anna Karolina Nilsson
1. Exakt ålder? - 22 år och 10 månader snart.

2. Bor ? - I Kristianstad

3.hur många rum har ni i huset? - Bor i en etta själv men är just nu med min älskling i en fyra..
4. Bor tillsammans med? - Här så är det André, Dino, Chico och Min vovve Dimma

5. Husdjur? -  3 Hundar och en Katt

6. Färg på ditt hus? - Gult trevåningshus

7. När är du född? - 86701

8. Klass? - Ingen längre, kanske börjar plugga igen..

9. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten i juni 2007

10. Något jobb? - Vikarie inom barnomsorgen

11. När ska du sova ikväll? - Sent hoppas jag på.. ;)

13. Duschat idag? - Nej, men sent igår kväll...

14. Kramat någon idag? - Ja min älskling.. =)

15. Pussat någon idag? - Ja Min Favorit Älskling

16. Vad har du ätit? - Mackor och ett glas o'boy

17. Dagens klädsel? - inte bestämt ännu, blir väl leggings och nån klänning...

19. Dagens sötnos? - Dino

20. Dagens roligaste? - Händer alltid Massor med skoj

21. Har du många vänner? - Många vänner men få nära.. Men de som stor mig nära är de bästa nånsin..

22. Hur många har du kysst? - No comment Hihi

23. Vem kramade du senast? - André

24. Hur många vill du ha sex med? - Only my André

25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - No comment..

26. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen aning.. har nog kommit fram någon efteråt..

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja min snart sambo ovh pappa till mitt kommande Barn

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Bästaste Lina

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Syster, Hej yster. Har han lugnat ner sig nåt? Vet inte om du har pengar på din telefon. Men annars hösr vi imorgon när jag varit iväg. Puss puss


FAVORIT:
31. Film? - Seven Pounds

32. Låt? - Garden's Tale

33. Mat? - Kines mat...

34. Dryck? - Vatten, Coca-cola

37. Stad? - Lund

38. Land? - Sverige

39. Ämne i skolan? -  Alla ämnen som handlar om barn.

40. År? - 2009


SENASTE:

41. Personen du tänkte på: - Min älskling

43. Gången du spydde? - För typ 1½ månad sedan, senaste fyllan...

44. Gången du grät? - I natt, Hormonerna som spökar i kroppen.

45. Pizzan du åt? - Calzone

46. Gången du var i göteborg? - Längesen... Minns ej när..

47. Gången du var i stockholm? - Aldrig varit i sthlm

48. Gången du var full? - 1½ månad sen

49. Gången du var hög? - Aldrig varit..

50. Personen som såg dig gråta? - André

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart

52. Hund eller katt? - Katt/hund

53. Ut och festa eller hemma och mysa?- Beror på

54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

55. Singel eller upptagen? - Upptagen självklart

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - FB

58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad förr men nu har jag den jag vill ha =)

59. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother

60. Svart hår eller blont? - Brunt!

61. Blåa ögon eller bruna? - Gröna

62. Choklad eller lakrits? - Choklad

63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca cola eller fanta? -  Cola/fanta

66. Pizza eller kebab? - Kebab Pizza

67. Randigt eller prickigt? - Randigt

68. Älska eller älskas? - Både och

69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? - kanske 10 stycken minst

71. Personer du hatar? - Hata är ett stark ord men finns folk mna tycker väldigt illa om..

72. Personer som sagt jag älskar dig? - Vet ej.. Kanske 10 stycken iaf..

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 3 kanske.. menlängesen nu..

74. Glassar du ätit på en dag? - 3 kanske...

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen, de e inget för mig.

76. Gånger du haft minnesluckor? - ett antal gånger.. inte riktigt koll på det..

77. Piercingar har du? - Näsan, har haft i navel och överläpp med..

78. Personer du saknar just nu? - Sandra och min älskling

79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2 gånger.. Men vet ej hur mycket ett hjärta kan tåla..

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - André

81. Ska du träffa imorgon? - André, älskling fyller år så vi ska mysa heeeela dagen och kvällen

82. sjöng du senast för? - I lördag, karaoke på pizzan, så sjöng för väldigt mååånga..

83. Hade du senast en msnkonversation med? - Ingen aning.. sällan det igång

84. Spelade du tv-spel med senast? - Mig själv.  Roligt som fan =)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Msk som lägger sig i saker som inte rör dem..

87. Förtjänar att dö? - Pedofiler och Våldtäcksmän och mördare. Dom borde få samma behandling som dom gjort mot sina offer.

89. Vill du sova bredvid inatt? - Min älskling...

VAD:

90. Gör dig glad? - När någon verkligen blir glad för något man gör för dem eller när man får en komplimang eller några andra såna saker =)

91. Gör dig ledsen? - Många saker..

92. Vad vill du helst göra nu? - Göra vid mig sen ska jag ut med hundarna och ner till mamma och sätta mig i solen..

93. Önskar du att du slapp göra? - Mycket..

94. Vill du ha nu? - Kärlek..

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En förlovningsring.. ;)

96. Längtar du till? - Min bebis kommer i november

97. Tycker du om dina betyg? - Är väldigt nöjd över mina betyg från gymnasiet.. Nästan bara MVG och VG

98. Ångrar du i ditt liv? -
Nej för allt jag gjort eller gått igenom gör att jag är den msk som jag är idag..

99. Är det bästa som har hänt dig? -
Min underbara älskling André och mycket annat




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Heeeej gumms.

Ja de hoppas ja med vi kan göra. Saknar dig med ska du veta. Du kanske vill komma på lite kaffe i veckan?! Ja är ledig tors-sön denna veckan som kommer.

Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback