I am Back to stay=)

Har varit väldigt dåålig på att blogga.. Mitt internet har ju ej fungerat....
Men nu har ju älskling skaffat dator så nu kan jag bli bättre igen =)
Om ni har saknat mig vill säga.. ;)
Mycket som har hänt..
Roliga saker på g, men berättar ej vad än så länge...
Väntar lite med det, så ni får sitta på den jobbiga känslan som vi alla känner till som ovisshet :P ha ha

Vill bara säga att jag har de bästa vänner och bästa familj man kan ha.. Och så klart min bästaste pojkvän med =)
Massa kärlek till er =) Ni vet ju vilka ni är


Kommer en bättre uppdatering sen, ville bara informera er om att jag fortfarande lever
Puss och hoppas att ni har en trevlig helg =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

<3<3<3

love ya sis

Postat av: Syster

bara testar för att se var det är knas i koden :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback