Tackar syster yster..

Har en snäll syster som har fixat designen på min blogg.. blev supernöjd med den...
Passar mig alldeles utmärkt.. =) Tack yster för det!!!
tur att man har folk i omgivningen som kan sig på såna här saker.. =)

Jaha då vet de flesta min hemlighet.. Har även skrivit det på min blogg nu så får vi ju se när det ska börja tasslas om en... Brukar inte dröja så länge..
men jag brukar säga att har folket inget bättre att prata om så varsågoda.. Tur att jag kan roa nån ju.. :P


Puss på er...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kim

Grattis :)

Postat av: Moster

awww det var så lite, det krävdes inte så mycket ansträngning av mig att fixa till denna designen . . . mest klipp och klistra i koden.



tänk det året jag fyller 30 blir jag moster . . . så kuligt!!! Längtar efter lill* bebisen.



puss <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback