=) Emma e glad =)

Idag har jag varit hos Veterinären med min Pimpim..
Hon var jätte duktig och tassen såg jätte bra ut så det var skönt att få det bekräftat...
Sen var jag inne i stan och kollade på en lägenhet.. Dan var snäll nog och följde med mig =)
Den ska det skrivas papper på helgen.. Sen e jag äntligen en stadskicka igen =)
Längtar.. Köket var underbart fint, nyrenoverat och mega fint.. !!
Nästa vecka bär det av in mot staden med flyttlass.. hihi...
Grey's Anatomy på tv nu!! Bästa ever... *kärlek*

Bye bye then på er

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: E <3

Du glömde skriva att du varit hos mig....

Fetdiss nr 2 idag....

Ahhhhhhhhh

Puss haj

Postat av: Chamilla

Skönt att det blev som du ville tillslut...Puss puss

Postat av: Anna

gött lilla yster

Postat av: Cissie

härligt gumsing! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback