Hell yeah va vi e omtyckta ;)

I fredags åkte jag in till Lina med Sandra och Ola, de var snälla och lät mig åka med..
Fick en liten Alla hjärtans present av Sandra.. Så underbar hon är... =) Älskar henne så mycket..

Jag och Lina gick till Pizzerian och käkade, och sen gick vi hem och tog oss ett glas vin.. Eller jag tog mer än ett.. Måååånga glas men gott var det.. Iaf efter ett tag =) ha ha
Sen på natten fick vi besök när vi nästan precis hade lagt oss.. så det var ju bara att gå upp igen..
Tur att man hade det på känn så man inte hade tvättat av sminket liksom ;)
Sen sov man väl ca 3 timmar den natten/morgonen.. Men vi hade det trevligt =)

I lördags var det fest, som var bestämt sen länge men tyvärr så fick vi inte tag i så mycket dricka men vi roade oss med det vi hade.. Sjöng lite singstar och var även ute och promenerade en liten runda.. Behövdes lite frisk luft =) ha ha
Fick besök även denna natten, halv tre kom det några manliga besökare och de stannade med länge, så vi gick väl och la oss och somnade vid ca 6-7 på morgonen.. Men roligt som fan hade vi..
Lite smått sletna vi va när Linas dotter kom hem i går.. Röda ögon.. ;)

Även sovit hos lina i natt, men ska väl åka hem idag.. Tråkigt men man får ju hem och börja packa sina saker.. fast jag inte vill.. men måste...

 

Var ska man ta vägen????






Jag och min bästaste Lina.. Always <3

ps. vill bara säga att köket e en väldigt rolig plats ;)


 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: E

Ser ut som jag är in serious behov av en ögonbrynsplockning.. Måndagskvällen räddad..

Peace out <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback