Hemma...



Jaha, då e man hemma efter ytterligare en helg hos Bästaste Lina..
Idag har hon och Pallan varit så snälla och följt med mig en runda till Hanaskog och packat lite kartonger..
Så jag slapp göra det alldeles ensam..
Snälla som de är ;)
Igår kväll så fick man köra till Mc Donalds för Lina var sugen på mat.. Så ut i snöstormen fick man bege sig..
Men André var ju snäll och följde med mig..
Men var faktiskt ganska gott med mat sen när vi väl kom hem igen.. Tog lite tid att köra i det vädret..
Imorgon är det jobb som gäller sen på kvällen får man trevligt sällskap som stannar i några dagar..=)
Hoppas att det kan bli bra igen.. Men verkar som att det kan de.. Hoppas bara att du har förstått att du måste göra vissa saker annorlunda för att det ska kunna fungera..
Nej, nog om detta..
Nu ska man väl snart natta sig själv.. =)
Puss på er och godnatt <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissie

Hej gumsing! Har du börjat träffa nån?! ;-) nyfiken som man är...Do Tell!!! puss

Postat av: E

El nacho chicken jr x 2 <3<3<3

Lyckan var total ifall du inte märkte det.

Imorgon går flyttlasset.. tur att jag är stark och hjälper dig lilla..

Ses imorgon tidiga.. Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback