Mys på hög nivå... :P

Nu har man varit duktig och jobbat måndag, tisdag och idag..
Men fy fan va man kommer ur gängorna snabbt när man är arbetslös.. Men man kommer in i dem lika snabbt igen.. Jobbigaste e de tidiga mornarna..
I morse försov jag mig.. vaknade en kvart efter jag skulle börjat jobba.. men jag var på jobbet tjugo min efter det..
Sen hur man såg ut ska man kanske inte diskutera.. ha ha...

André har varit hos mig sen i måndags eftermiddag.. Mysigt... Känns precis som förut...
Mysigare och mer kärleksfull människa får man nog leta länge efter ;)
Just My Kind Of Guy <3
Jag hoppas iaf på det bästa, sen får vi se vad det innebär sen i slutändan.. Vad som känns bäst förr oss båda...
<3

Imorgon går flyttlasset.. City here I come... Finally!!!!
Tack alla goda vänner som ställer upp och hjälper mig.. Love u always <3<3<3<3

Nej nu e det dags för mer mys.. *ler*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback