Mysdag <3

Nu är Min Bella hos mig... =)
Hon kom efter träningen... Så nu har hon precis färgat mina ögonbryn så man kan skaffa sig ett ragg i helgen ;) ha ha
Var i stan innan idag, fyndade som fan.. hittade ett par byxor och ett korsettlinne, för 40 kr.. Jätte fina.. Plus att jag köpte ny väska.. Väskidiot som man är.. =) Love it <3

Fikade med Ullis och sen gick vi vidare på stan, jag, Underbaraste Lina och pallan och min Sandrisen <3
Sen träffade man exet med... Fräsch och så som han var med, då blir det ännu jobbigare liksom att det e  slut...
Men man får ju inse fakta... =)
Vänner e vi ju iaf..
Imorgon e det fredag och då ska Emma vara duktig och tvätta lite och sen ska jag in till stan =)

Nu ska jag snart tvätta väck färgen och sen ska jag plocka mina bryn med... =)
Helgen here I come ;)

<3<3<3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Underbaraste Lina<3

Nu ska jag snart ringa och väcka dig lilla..

Sen får man slita ett par timmar och sen, Helg..

Ett ragg?? Hmmm.. Kliar det på frallan??

Puss & Kram

Postat av: Camme

Väskidiot?Har jag aldrig anat.Ha ha ha

Postat av: the one and only

Emsan.. Visst fanns det valmöjligheter för lite pill på frallan men vi sparar väl det till i veckan när något bättre dyker upp... Trevligt hade vi iallafall lilla.. Puss Puss <3

Postat av: E

han hette kaj, raj raj raj raj raj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback