Nycklarna och fest!!

Har precis kommit hem till Linan igen, varit i stan med mamma, Lina, och pallan..
Har äntligen fått nycklarna till min lägenhet.. Sjukt glad nu..
Flyttar antagligen på torsdag.. Sen e jag en Citygirly igen ;)
Ska nog kunna få det sjukt mysigt i min lilla lya.. =)
Skrev på papper och så och det känns så sjuuuuukt bra =)

Igår var det Utgång på Banken med Lina och Sandra.. Hade det trevligt, men kunde varit lite mer folk ute som man känner men men..
Blev även lite besviken på vissa val som en viss person gjorde men det får jag ju överleva..

Tack för gårdagen mina bästa girls.. Love u always
<3<3<3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

skönt med nycklarna i handen nu kan jag tänka ja!! Allt ordnar sig till sist lilla yster

Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback