Så jävla less på myndigheterna här...

Jag var ju som sagt på socialen idag och hur roligt var det på en skala..
De verkar tro att man vill sätta sig i den situationen och gå dit för att det är så roligt att inte ha några pengar...
Blir så trött på det...
Men båda de som satt med på mötet sa att det inte såg just ut för att jag va så ung, så skulle jag kunnat ta tag i min situation innan det gick så här långt.. Lätt att veta att man ska bli utan jobb eller så... Men men...
Ni kan ju kanske alltid hitta mig på en parkbänk sen om ni saknar mig...

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag känner eller tycker,,, men tror att jag börjar tycka om en viss person..
Bara hoppas att det e sant som folk säger... Att du tycker om mig...
Men det får tiden utvisa, ska iaf inte skynda in i något...

Funderar mer och mer på Sthlm för varje dag som går... Skulle vara grymt skönt att bara få börja om....
Men kräver lång fundering... Men något ska iaf hända i mitt liv =)

Och att du skulle höra av dig idag, fattar inte varför du nu känner att du har någon skyldighet mot mig när du inte hade det innan.. eller så vill du bara inte att jag ska kunna gå vidare...

Som alla sagt, It's Your Lost....
..... Jag har verkligen börjat förstå det nu....

Tjing på er.... <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback