veckan som varit...

Jag har sökt jobb och ringt samtal som tyvärr måste skötas nu när man inte vet hur man ska få ihop det till hyran....
Men imorgon ska man till socialen, får hoppas att man får ett positivt svar...
Annars blir det att man får flytta... Har suttit och kollat på Makeup Utbildningar, vill verkligen gå en sån... Men det är mycket pengar att fixa fram... Men om jag kan lösa det så ska jag ta en utbildning i Sthlm..=)

Helgen:
I fredags så var jag på fest hos Ache med Emelie, Emma, Coffe, Emmy, Patrik, Lucas, Sebbe och Anna. Vi hade sjukt skoj.. Gick en runda till Pizzerian och sen hem till Marcus.. Vi slutade väl dricka vid tre tiden.. Sov hemma hos Ems, på hennes soffa.. Fanns ingen som ville hämta mig...

I lördags så blev det fest igen hos Ache... Grymt skoj =) Sen bar det av in till Stan med Bella... Festade till fem på morgonen... =) Hade det väldigt mysigt och trevligt....

Nu sitter man hemma hos Lina som vanligt =) Mitt andra hem.. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jag håller tummarna syster yster.

puss puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback