Aj aj aj...

Jätte ont i min hals... Hade så mycket att fixa idag men kände mig inte riktigt fit for fight idag..
Ont i halsen, huvudet plus att det känns som att jag kan sova och sova och sova utan att bli piggare...
Och jag som normalt sett aldrig kan sova så många timmar.. Håller nog fan på att bli ordentligt sjuk..
Eller sjukare! Bättre att jag själv säger det innan en annan viss Camilla hinner kommentera det ;)
Ha ha...
Hoppas ni har haft en bra dag.. Nu ska Emma rasta hunden och ta en nattacigg sen e det dags att försöka sova så man kan upp tidigt och tvätta och ringa en massa samtal =)
Puss på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camme

SKULLE jag säga så...hihihihi...Vilket påhopp..Sov gott lilla du så hörs vi imorgon.Ska oxå natta mig...Puss puss

Postat av: Anonym

Bad bad bloggare...Uppdate tack....:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback