Akuten...

Dagen började skumt.. Camilla skrev det första sms till mig idag, kl sju och sen forsatte folk att höra av sig till mig med jämna mellanrum och ändå så lyckades jag sova till halv ett idag.... Tror att jag håller på att bli sjuk, jag brukar aldrig kunna sova så länge annars... :S

Sandra ringde vid ett och frågade om jag kunde följa med henne till vårdscentralen, så det gjorde jag.. Hon skulle vara där kl 13.45 så det var att snabbt in och fixa till sig lite iaf så man inte skrämmer livet av nån =)

Vi satt där till halv tre sen fick Sandra en remiss in till akuten och där har vi nu spenderat hela dagen, vid sex-tiden kom hon in till läkaren... Och så klart så tog undersökningen typ 20 min... lite komiskt att man alltid ska vänta så länge när undersökningarna nästan aldrig tar särskilt lång tid... Men var iaf skönt att få veta att det inte var nått allvarligt.. så kan vi båda sova gott.. =)

Och nu sitter man i soffan med laptopen i knäet och tvn igång.. mys... sitter och lyssnar på när min fina PimPim snarkar.. =) (min grand danois för er som inte vet)

Hoppas ni har haft en bra dag =)

Puss Emma

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camme

Tur nån e redig o går upp i tid :)....Di såskopp hälsa d-pimpim...

pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback