Förr och nu

Har fått en förfrågan om att lägga upp en bild på hur jag såg ut innan jag började gå ner i vikt och hur jag ser ut nu...
Så då får man väl göra det..
Sen i April har jag gått ner 30 kg, med hjälp av läkemedel, för jag till skillnad från andra tänker inte ta äran till mig och låtsas som att jag inte har fått hjälp..
Men man får ju resultat efter hur mycket man kämpar...
Men det känns iaf underbart!

Jag sommaren 2007... Bilden som fick mig att inse...
Bilden som fick mig att förstå hur man egentligen såg ut... :S

=)
Jag i november 2008... ca 30 kg mindre


GRATTIS MIN KICKA SANDRA SOM FYLLER 22 ÅR IDAG !!! DU ÄR MIN RALLYFARMOR... <3

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Får väl motvilligt erkänna..Du har bliviy snygg..Fast du bor i hanaskog...hihihi

Ktam o puss

Postat av: The one and only

Aldrig mer en kanelbulle...

Fatta....

Tänk att jag har varit i hanaskog idag,

det trodde du väl aldrig??

Trevligt har vi haft iallafall..

Puss puss..

Postat av: Cissie

Hej skitunge vad söt du är! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback