Så dålig jag e på att blogga nu för tiden...

Riktigt illa har det blivit..
Men jag ska bli bättre har jag tänkt mig...
denna veckan har vi Andrés dotter... Fullt upp innebär det..
Man vet att man lever iaf..
Jag väntar även på min älskling Pimpim... Kommer kanske idag eller imorgon..<3

I fredags cyklade jag, André, Linda och Cibbe till Åhus.. Vilket är en ganska bra bit.. Cyklade även i bikini så jag brände mig duktigt mycket.. Men det hade jag kunnat räkna ut om man bara hade tänkt efter lite.. ha ha..
Men men nu har det lagt sig lite iaf..

I lördags var vi på fest på min mammas gård, "Jul i Juli", Det var väldigt trevligt.. Jag och älskling delade på nästan två 70sar.. Kanonfull blev jag och somnade utomhus.. Älskling satt och höll mig sällskap iaf, så det var gulligt..
I söndags tog vi det bara väldigt lugnt och sen hämtade vi Freja i måndags..
Det var en liten uppdatering iaf.. =)

Älskar mina nära och kära så himla mycket.. Puss på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kim

ja, du är väldigt dålig ;)

Postat av: Syster

puss på dig oxå <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback