Älskling <3

Så nu bor man i Kristianstad city igen.... Gött som fan =)
Har hänt mycket denna veckan...
Har redan packat upp nästan allt.. Duktig =)
Baby har varit hos mig mycket.. *mys*
Tycker om honom sjukt mycket... !!! <3
I fredags var man på stan en sväng sen var jag på en trevlig middag hos min syster, god mat bjöds det på..
efter det så gick jag upp till min bästaste Lina.... Skulle ta bussen hem senare men en viss Lina sa fel tid på bussen så jag missade den.,... bara att börja gå in mot stan, ringde baby och han var ute och gick med en kompis så de mötte mig..
Sen tog vi en nykter pubrunda :P ha ha
I går var jag med baby och sen var det ju hårdrockskväll på O'learys så där var jag med min syster och hennes pojkvän mfl... =) Det var en trevlig kväll.. Träffade min mor ute i fyllans dimma.. eller min fylla iaf :P ha ha

Nej nu ska jag ta en cigg och drn mysa lite till =)
Puss på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: the one and only

Biffen & Banan <3<3

Love u

Postat av: Camme

Ni är grymt söta ihop.Passar varandra lika bra som Jim Carrey säger:Like a glöööve :)

Puss puss

Postat av: Cissie

Men Emma, röker du???!!!! Blääää!

Postat av: sandra =)

såå söta såå=) love u <3

Postat av: <3<3<3

Dåligt med bloggande tycker jag..

Snart kommer det ett gästboksinlägg..

Love u pussen

Postat av: Anna

det var hemskt vad du uppdaterar ofta :P



kram syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback