INLÄGG BY EVELINA

Jag har insett en väldigt komisk grej idag, att det seriöst finns en människa som tror hon är så jävla perfekt..
So what om vi festar till lite ibland, har folk över, umgås, har trevligt helt enkelt.. Svider det så mycket att det ska pratas och skvallras kors och tvärs.. Är det så att människan helt enkelt är så avundsjuk för att hennes liv består av att passa upp på sin man och städa och tvätta och passa barnen mm..  Naturligtvis är inte min dotter hemma när jag har folk över sent och vi kanske tar en drink eller två.. Men jag måste ha ett liv utöver mitt föräldraskap. Jag har levt själv med min dotter praktiskt taget sen hon var nyfödd men jag är inte bara mamma utan också Evelina.. Vad jag inte kan förstå är att folk inte kan unna mig att roa mig ibland.. Sen min dotter föddes har jag varit ute ca tio gånger och jag tycker inte det är särskilt mycket..  Och att det ska ringas till min pappa och sägas en massa osanningar är oacceptabelt.. De som känner mig vet vad detta handlar om och såna människor finns inte i mitt liv, aldrig mer.. Jag trivs iallafall med mitt liv och mår bättre nu än någonsin när jag har slängt ut allt elakt runt omkring mig..  Med det sagt så vill jag säga att Emma är bäst..
Just det ja, kanske ska berätta redan nu att till helgen ska jag åka iväg så då ska min dotter vara hemma med barnvakt, kommer vara borta lördag till söndag.. Så nu vet du det.. Ring pappa och berätta det så slipper jag..
Kramar & Pussar till er som förtjänar det..

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camme

Man kan bara tycka synd om sådana människor.J..ligt patetiskt när man bara har ett nöje....nämligen att snacka skit om andra o vara missunsam.Är ju inte så länge sedan denne person du talar om själv var ute.O Lina min Lina du behöver fan inte ursäkta dig för du går ut en o annan ggn.Skit i dom som snackar för du vet med dig själv att du är miljontals mycke bättre än dom..Stå på dig,jag står bak dig i ur o skur.För övrigt så är Lina o Emma bäst...Jaaaa skam du glömde mig...hahaha.

Kram kram tiull den bästaste Linan

Postat av: Zandra

Ha ha, vem kan nu detta vara som gnäller på dig?? Jag tycker att du har Pauline med dig på allt överallt annars. Så det är väl klart att du ska få en paus, gör dig bara till en bättre mamma (kolla bara mitt humör idag då :p) Blit lite irriterad för jag tycker du är en jätte bra mamma. Stå på dig bara.. Ps, har inte din pappas nr och hade nog inte ringt heller hahaha

Postat av: Evelina

Vill även tillägga att det kanske är knäppt att skriva detta i Emmas blogg men eftersom hon också blev indragen i detta så blev det så.. Det kommenterades även att Emma var arbetslös mm, som om hon skulle vara sämre som människa pga det.. Hur många är inte arbetslösa egentligen?? Nog om detta, nu lägger jag detta bakom mig och fokuserar på framtiden och det gör Emma också.. Kram Kram

Postat av: sandra =)

vad handlar detta om ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback