24 VeckorsKontroll idag <3

Japp, idag har jag och älskling varit på 24 veckorskontroll..
Tiden går fort, tänka sig att det bara är 16 veckor kvar.. =)
Kan man bli annat än superglad över detta lilla under som växer så fint i min mage <3

Allt var bra, alla mina värden var superbra och bebisen växer så fint enligt sin lilla kurva.. =)
Fick även höra på hjärtljuden idag, det var riktigt mysigt..
Tycktes mig nästan tom med se att Andrés ögon blev lite tårögda.. Det är så mysigt..<3
Jag längtar så tills nästa gång vi ska till barnmorskan..

Älskar André och min bebis i magen så mycket <3 Min lilla familj... <3
Och jag har inte glömt min underbara vovve, Pimpim <3


Och det blir inte en Buddha i mars, det blir en liten Rozzo <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kim

oh my god. ha ha. jag är sjukt dåligt uppdaterad. grattis som fan =) skönt att det går vägen denna gången. är väldigt glad för din skull. :)



kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback