jäjä...

Jag är väldigt rastlös, men det e så svinigt kallt ute så  jag vill inte ut och promenera i min ensamhet med Dimma heller.. Tråkigt när det inte e skönare väder..
Längtar till våren och sommaren nu <3

Idag har jag varit på möte, nu har jag bara två veckor kvar på Furuboda Arbetsmarknad.. :S
Sen efter det så har man ingen sysselsättningen alls längre om dagarna.. Tråkigt... Men men e ju bara fyra månader kvar nu sen kommer ju lilla livet ut=) och jag har en känsla av att då är det nog allt annat än sysslolöst =)

Idag har vi även beställt vagn.. så fin är det.. Kommer om 2-5 arbetsdagar.. så nästa vecka hoppas jag att den dyker upp =)
Längtar tills vi har fått en ny lägenhet så man kan börja inreda babyrum och Frejas rum..
Det ska bli riktigt skoj att sätta ihop sakerna och lägga allt i ordning och så =)

*längtar*

Puss på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda!

<3<3<3<3

Postat av: Kim

hade faktiskt ingen aning... inte så mkt kontakt med omvärlden (nätet eller ö.göinge, bortsett från familj och närmsta vänner, många som "skiter" i en när man flyttar. tyvärr)bor i malmö nu =) trivs skitbra och har världens bästa kärlek och jobb... letar lägenhet, har lagt bud på ett radhus. vi håller tummarna. bor nu i hans 1½ och vi vill bilda familj. men då behövs lite större boende :) så fort vi har det då jävlar... :)



klart jag kan göra gumman. tack =) ställer mer än gärna upp...



puss och kram

Postat av: Syster Yster

<3<3



Man kanske skulle skaffa sig en blogg igen . . . eller inte!



Puss och löve


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback