Trött....

Vet inte riktigt vad som sker med kroppen just nu...
Varit övernaturligt trött den senaste veckan..
Och så har jag inte känt för att blogga heller, har varit ledsen mycket nu...
Märks att man har mycket hormoner i kroppen som ställer till det...

igår kväll var jag iaf med mamma på stan och sen följde jag med henne hem och vi kollade på tv och så.. Det var trevligt.. =) Alltid mysigt med mamma..
Och idag har jag slappat på dagen och sen ikväll har jag, mamma och kusin Marie varit på storseans på föreningarnas hus.. Det var riktigt roligt.. där sas lite tänkvärda ord faktiskt.. =)

Sen har jag städat och varit ute med Dimma sen jag kom hem..
Men nu kallar ta mig fan sängen..
Trött som fan och allmänt ledsen..

Puss och Godnatt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback