Äntligen börjar det ljusna <3

Nu börjar jag se lite ljusare på saker och ting..
Nu längtar jag, händer mycket skoj nu framöver..
Första tillökningen kommer i mars, lilla ?Buddha? kommer till vår familj då.. =)
Sen fyller Mamma år och det ska firas för hon är ju världen bästa mamma <3
Sen ska vi förhoppningsvis flytta till större lägenhet så jag kan inreda barnrummen =)
I maj kommer vår lilla bebis<3 som jag längtar tills min ängel tittar ut.. <3
Sen blir jag moster i juli igen =) Då kommer nästa lilla mirakel att titta ut <3

Detta kommer bli den bästa sommaren någonsin tror jag..
Med barn och såklart mina djur..

Älskar min Dimma mest <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback